Back to top
Share

Reklamácie a vrátenie tovaru

Nefunkčný alebo pokazený výrobok v záručnej lehote?

Reklamácia

Reklamácia v Packeta

Reklamovaný výrobok môžete priniesť na pobočku Packeta (“Zásielkovne”), ktorá umožňuje zaslať balíček späť. Dôležité: v Packeta sa nerieši vybavenie reklamácií, len sprostredkovanie zaslania balíčka.

  1. Stačí vyplniť Reklamačný formulár. Do poľa Popis poruchy, prosím, čo najpresnejšie popíšte, o akú poruchu sa jedná.
  2. Výrobok starostlivo zabaľte, aby sa nepoškodil pri preprave. Pribaľte Reklamačný list a doklad o kúpe výrobku. Balíček musí spĺňať tieto parametre: hmotnosť – najviac 5 kg, rozmer jednej strany najviac 120 cm, súčet rozmerov troch strán – najviac 150 cm (napr. 60x50x40), minimálne rozmery 10x7x1 cm
  3. Obsluhe Packeta oznámte PIN kód 96300521, číslo objednávky a prípadne meno. Obsluha vám poskytne vratkový štítok. Vyžiadajte si od obsluhy potvrdenie o zaslaní balíčka.

Oprávnená reklamácia prostredníctvom Packeta nebude spoplatnená. Neoprávnená reklamácia bude spoplatnená sumou 2 Eur, ktorá pokrýva náklady na spätnú logistiku.

Reklamácia Slovenskou poštou

Výrobok môžete poslať priamo na nižšie uvedenú adresu a Vašu reklamáciu v čo najkratšom možnom čase vybavíme.

  1. Stačí vyplniť Reklamačný protokol .Do poľa Popis poruchy, prosím, čo najpresnejšie popíšte, o akú poruchu sa jedná. Čím podrobnejšie informácie od vás obdržíme, tým lepšie sa nám podarí reklamáciu vybaviť.
  2. Výrobok starostlivo zabaľte, aby sa nepoškodil pri preprave. Pribaľte Reklamačný list a doklad o kúpe výrobku, ktorý zároveň slúži ako záručný list.
  3. Výrobok pošlite na adresu:
    Ing. Branislav Karmažin – Zľanu
    Stromová 1677/13
    926 01 Sereď
  4. Priebeh vybavovania svojej reklamácie vám radi oznámime prostredníctvom dotazu na email shop.lenlan@lenlan.sk

Podrobnejšie informácie, ako riešiť reklamáciu, sa dozviete v Obchodných podmienkach a reklamačnom poriadku.

Ako odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní od nákupu

Vrátenie tovaru

Vrátenie tovaru v Packeta

Vrátený výrobok môžete priniesť pobočku Packeta, ktorá umožňuje zaslať balíček späť.

  1. Vyplňte, vytlačte a pribalte Odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy. Údaje potrebné na vyplnenie nájdete na faktúre.
  2. Zásielku starostlivo zabaľte. Balíček musí spĺňať tieto parametre: hmotnosť najviac 5 kg, rozmer jednej strany najviac 120 cm, súčet rozmerov troch strán najviac 150 cm (napr. 60x50x40), minimálne rozmery 10x7x1 cm.
  3. Obsluhe povedzte PIN kód 96300521, číslo objednávky a prípadne meno. Zásielku nemusíte vypisovať, všetko zariadi obsluha. Vyžiadajte si od obsluhy potvrdenie o zaslaní balíčka.

Po obdržaní zásielky výrobok skontrolujeme a zaistíme vrátenie peňazí. Služba vrátenia cez výdajnú sieť Packeta je spoplatnená sumou 2 Eur. Suma bude odrátaná z hodnoty vráteného tovaru.

Poslať na adresu predávajúceho

Tovar môžete poslať priamo na našu adresu Vami vybratým spôsobom dopravy. Náklady na vrátenie tovaru sú vo vašej réžii. V tomto prípade postupujte nasledovne:

  1. Vyplňte a vytlačte si Odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy. Údaje potrebné na vyplnenie nájdete na faktúre.
  2. Uveďte tovar do pôvodného stavu.V tomto prípade vám vrátime plnú cenu tovaru.
  3. Tovar starostlivo zabaľte, aby ste predišli jeho poškodeniu počas prepravy. Ideálne ho zabaľte do pôvodného obalu. Nezabudnite pribaliť podpísané odstúpenie od kúpnej zmluvy.
  4. Tovar pošlite na našu adresu:

Branislav Karmažin – Zľanu
Stromová 1677/13
926 01 Sereď

V zásielke nie je všetko, čo bolo objednané?

Nekompletná zásielka

Oznámiť nekompletnú zásielku

Mrzí nás, že vám zásielka prišla nekompletná. Prosíme, informujte nás čo najskôr o výrobku, ktorý vám nebol dodaný. Celú situáciu preveríme a navrhneme vám riešenie.

Informujte násť na 0918 057 280, alebo nám môžete napísať na shop.lenlan@lenlan.sk . Prosím majte prichystané číslo objednávky.

Ako postupovať, keď výrobok prišiel poškodený?

Poškodený tovar

Uplatnenie reklamácie u Packeta.sk

Do momentu odovzdania zásielky príjemcovi na výdajnom mieste patrí zásielka odosielateľovi. To znamená, že vo väčšine prípadov podáva reklamáciu práve odosielateľ.

Ak Vám bola doručená zničená či poškodená zásielka. Kontaktujte našu spoločnosť na našej emailovej adrese shop.lenlan@lenlan.sk s údajmi o čísle objednávky a fotodokumentáciou do 24 hodín od dodania. K uplatneniu reklamácie budete potrebovať: číslo vašej objednávky, fotodokumentáciu (poškodený výrobok vrátane balenia zásielky), opis poškodenia, prípadne aj okolnosti odovzdania zásielky a zistenia poškodenia. Naša spoločnosť bude riešiť následne reklamáciu u spoločnosti Packeta.

Uplatnenie reklamácie u Slovenskej pošty

  • oznámte osobne v deň doručenia na ktorejkoľvek pobočke pošty
  • ak máte otázky ohľadne reklamácie prosím spojte sa s operátorom telefonicky AKTUÁLNE  v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 17:00 hod. na infolinke 0850 122 413, alebo sa obráte na
  • zákaznícke centrum prostredníctvom e-mailovej adresy: zakaznickyservis@slposta.sk

Prosím, kliknite na nasledujúci link pre Online reklamačný formulár Slovenskej pošty.

Prosím, kliknite na nasledujúci link pre Vzor vyplneného reklamačného formulára Slovenskej pošty.

Čo robiť, keď v zásielke je iný výrobok, než ktorý bol objednaný?

Zamenený tovar

Vrátenie v Packeta

Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosť. Nesprávne dodaný výrobok zalšlite prostredníctvom pobočky Packeta, ktorá umožňuje zaslať balíček späť).

  1. Vyplňte,  vytlačte a priložte Odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy. Údaje potrebné na vyplnenie nájdete na faktúre.
  2. Zásielku starostlivo zabaľte. Balíček musí spĺňať tieto parametre: hmotnosť – najviac 5 kg, rozmer jednej strany – najviac 120 cm, súčet všetkých troch strán – najviac 150 cm, minimálne rozmery 10x7x1 cm.
  1. V pobočke Paketa oznámte PIN kód 96300521, číslo objednávky a prípadne meno. Zásielku nemusíte vypisovať, všetko zariadi obsluha. Vyžiadajte si od obsluhy potvrdenie o zaslaní balíčka.

Po obdržaní zásielky výrobok skontrolujeme, dopíšeme Odstúpenie od kúpnej zmluvy a zaistíme vrátenie peňazí. Správny výrobok následne zašleme na naše náklady na Vašu adresu.

Poslať na adresu predávajúceho

Tovar môžete poslať priamo na našu adresu Vami vybratým spôsobom dopravy. Náklady na vrátenie zameného tovaru vám uhradíme. V tomto prípade postupujte nasledovne:

  1. Vyplňte a vytlačte si Odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy. Údaje potrebné na vyplnenie nájdete na faktúre.
  2. Uveďte tovar do pôvodného stavu.V tomto prípade vám vrátime plnú cenu tovaru.
  3. Tovar starostlivo zabaľte, aby ste predišli jeho poškodeniu počas prepravy. Ideálne ho zabaľte do pôvodného obalu. Nezabudnite pribaliť podpísané odstúpenie od kúpnej zmluvy.
  4. Tovar pošlite na našu adresu:

Branislav Karmažin – Zľanu
Stromová 1677/13
926 01 Sereď

Ako postupovať, keď výrobok prišiel poškodený?

Poškodený tovar

Uplatnenie reklamácie u Packeta.sk

Do momentu odovzdania zásielky príjemcovi na výdajnom mieste patrí zásielka odosielateľovi. To znamená, že vo väčšine prípadov podáva reklamáciu práve odosielateľ.

Ak Vám bola doručená zničená či poškodená zásielka. Kontaktujte našu spoločnosť na našej emailovej adrese shop.lenlan@lenlan.sk s údajmi o čísle objednávky a fotodokumentáciou do 24 hodín od dodania. K uplatneniu reklamácie budete potrebovať: číslo vašej objednávky, fotodokumentáciu (poškodený výrobok vrátane balenia zásielky), opis poškodenia, prípadne aj okolnosti odovzdania zásielky a zistenia poškodenia. Naša spoločnosť bude riešiť následne reklamáciu u spoločnosti Packeta.

Uplatnenie reklamácie u Packeta.sk

  • oznámte osobne v deň doručenia na ktorejkoľvek pobočke pošty
  • ak máte otázky ohľadne reklamácie prosím spojte sa s operátorom telefonicky AKTUÁLNE  v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 17:00 hod. na infolinke 0850 122 413, alebo sa obráte na
  • zákaznícke centrum prostredníctvom e-mailovej adresy: zakaznickyservis@slposta.sk

Prosím, kliknite na nasledujúci link pre Online reklamačný formulár Slovenskej pošty.

Prosím, kliknite na nasledujúci link pre Vzor vyplneného reklamačného formulára Slovenskej pošty.

Obchodné podmienky a reklamačný poriadok

Celé znenie